fbpx

Indyjski paneer to wyjątkowo łagodny i delikatny serek, który świetnie wkomponowuje się w charakterne sosy i przyprawy. To świetna opcja dla wegetarian, którzy chcą wzbogacić danie o białko. Paneer można łatwo zrobić w domu lub kupić gotowy.

Składniki na ok. 4 porcje:

Składniki na sos:

Wykonanie:

Wszystkie składniki na sos blendujemy ze sobą do uzyskania jednolitej masy.

Na patelni rozgrzewamy 3 łyżki oleju. Wrzucamy nasiona kolendry i czosnek. Kiedy kolendra zaczyna tańczyć dodajemy paprykę i cebulę (wszystkie warstwy cebuli powinny być rozdzielone) i świeże chilli. Kiedy zmięknie dodajemy pomidora i imbir. Mieszamy. Dodajemy  2 łyżki sosu. Po zmieszaniu dodajemy kurkumę i garam masalę, chilli w proszku, kolendrę w proszku i mieszamy ok 2 min. Dodajemy Paneer w kawałkach, sól i troszkę wody (do rozrzedzenia konsystencji). Wyłączamy gaz i posypujemy świeżą kolendrą.

Najlepiej jeść z paranthą.

Przepis: Tapi Sharma

Voucher na kurs kuchni indyjskiej z Tapim Sharmą możesz kupić już teraz!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.